فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات ووشوی غرب آسیا- زاهدان
قهرمانی غرب آسیا به ووشو ایران رسید

ووشوکاران ایران در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب 19 مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های غرب آسیا دست یافتند.

خبرگزاری فارس: قهرمانی غرب آسیا به ووشو ایران رسید
  •  

،، سومین دوره پیکارهای ووشوی غرب آسیا که با حضور 83 ورزشکار از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه، عراق، یمن، پاکستان، افغانستان و لبنان از صبح روز دوشنبه در سالن امام علی (ع) زاهدان آغاز شده بود، عصر امروز (سه شنبه 21 بهمن ماه 1393) با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

تیم سیستان و بلوچستان که به نمایندگی از ایران در این دیدارها حضور داشت، با کسب 13 مدال طلا، 4 نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ازبکستان با دو طلا، دو نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و افغانستان با یک طلا، 7 نقره و 5 برنز بر سکوی سومی ایستاد.
لبنان با یک طلا، یک نقره و دو برنز چهارم شد. پاکستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز پنجم شد. تیم های قراقستان، ترکمنستان، یمن، عراق و سوریه رتبه های ششم تا دهم را به خود اختصاص داند.

* اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:
طلا:
طاهر قاسمی (3طلا)، رضا خلف زاده (2 طلا)، علی وطنخواه، امیر محمدرضایی، مهرداد جوشن پسند، محمدرضا ریگی، دانیال ریگی، اکبر سراوانی، اشکان دلفانی و مرتضی عظیمی
نقره:
امیر محمدرضایی (2 نقره)، رضا خلف زاده و علی وطنخواه
برنز:
ناصر شهرکی و یعقوب قدرشناس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 722
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 722
بازدید ماه : 834
بازدید کل : 13141177
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7